Nu blir det bioreklam

Tja. Nu under eftermiddagen har jag sett på bio! Sammys äventyr. Hihi. Jag vet att jag är superbarnslig men jag tycker om animerade filmer:) De är så söta. Sen bjöd ju pappa jag och min syster på bio så det var inte av mina pengar jag tvingades ta av;) Hade inte sett den om jag inte fick se den gratis. Den va ju i 3D, rätt bra 3D effekter ändå. De gånger jag har sett 3D nu det senaste året har inte varit så bra tycker jag inte.

Åhhh, o snart kommer ju Harry Potter! i 3D dock. Jag blev arg när jag fick veta det för flera månader sen. Harry Potter ska ju inte va i 3D!!! Hallå lixom?! Men ska bli så spännanade att se den. Sånt stort HP-fan som jag är! Har världspremiär den 17, kl. 11:00... Ska nog se den på fredagen, med familjen. Det är tradition att se HP med familjen och sitta i soffa! Åh vad kul det ska bli:D Risken är dock stor att jag blir besviken för jag har laddat för att se den första delen av den sista boken så länge nu, trist förresten att den är uppdelad i två men det blir nog bäst så ändå. Så de inte hopplar sig igenom den för fort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0