Nu börjar nästa nedräkning...

Imorn är det söndag. Söndag=vägning. Jag kommer inte väga mig imorn! Dels för att jag har ätit så jeeekla mycket under veckan och dels för att jag ska ha mens snart och då går jag alltid upp något kilo. Så ingen vägning för mig inte. Vill inte att det ska bli som förra veckan när jag hade gått upp 0,4 kg och blev ganska så förstörd av det. Men jag ska nog kolla mina mått, men bara det i såna fall.

Sista lediga dagen imorn och sen är det skola. Har varit så skönt med lov. Behövdes verkligen eftersom de fyra sista veckorna innan lovet gjorde jag verkligen inget annat än att plugga! Nu är det bara 6 veckot kvar till jullovet tror jag! Och jag har värsta långa jullovet, 3½ vecka! Lycka.

Va ju hos farmor idag, var helt okej! Blir ju alltid mycket mat där och så men det hör väl till antar jag. Känner mig gottissugen, ska kolla på en film halv tio så då kommer jag nog äta godis. Tur att jag inte ska väga mig imorn asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0