Smärtan som dödar min kropp

Har sån jävla cp träningsvärk sen i måndags! Har nästan inte fått någon träningsverk alls av gympan under hela hösten, men nu verkar det som jag har fått all verk av flera månader koncentrerat på ett tillfälle! Mina lår gör så satans ont, jag kan knappt gå, att gå i trappor är en pina, att springa är det inget tal om! Dessutom har jag träningsvärk i heeeela ryggen.

Det måste ha varit de där upphoppen vi gjorde? För annars gjorde vi lika dant som vi brukar. Suck, kommer inte kunna träna ikväll p g a denna jävla cp smärta. Får köra lite magträning och lite armträning typ. Bättre än inget!

Skrev ju nationella idag, satt inte så länge. Typ 3 h bara. Men kände att jag inte kom på något mer o skriva och jag visste inte hur jag skulle ändra texten för att den skulle bli bättre. Så den får bli som den blev. Antagligen skitdålig. Men antar att jag bara kan få VG i svenska, har alltid fått VG i svenska. Ända sen första terminen i åttan. Men min lärare nu är så knasig. Dessutom favoritiserar hon riktigt mycket, min kompis har inte fått ett enda MVG vad jag vet den här terminen på någon svenska grej. Hon har faktiskt bara fått G på en grej! Ändå är svenska läraren heeelt övertygad om att hon ska få MVG i  betyg och erbjuder henne en massa hjälp som ingen annan får. Jag som har fått ett par VG och ett MVG säger hon inte ett skit om att jag har någon chans på MVG. Tack lixom. Jävla cp.

Kommentarer
Postat av: e.

Ja 14 stycken är några stycken xD min tunga var typ svullen dagen efter >:

HAHA

2010-11-17 @ 13:31:58
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Satt också typ i 3h. Det var ingen fröjd om man säger så... ^^



Förresten, jag älskar träningsvärk. Fast när det är för brutalt så tycker jag också att det bara är jobbigt.

2010-11-17 @ 13:46:24
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0