Svar på fråga

Anonym frågar: Hur mycket ska du gå ner? Vad är din målvik? Hur gör du just nu för att gå ner i vikt?

Mitt mål är att jag ska ha gått ner 6 kg (från 64 till 58 kg) under typ 14 (?) veckor. Detta mål ska vara uppnått vid jul.
Min målvikt är ju just nu 58 kg men funderar på att sätta upp ett nytt mål som då ska vara uppnått då jag tar stundenten som är i slutet av maj. Vet inte riktigt än vad den målvikten skulle ligga på i såna fall än.
För att gå ner i vikt äter jag och tränar bra! Jag går inte hungrig utan jag försöker äta tills jag är mätt och äta när jag är hungrig igen! Jag äter både godis, popcorn och ibland chips men vet du, man går faktiskt ner i alla fall. Så det så! Jag tränar på min crosstrainer 3 dagar i veckan plus 1 h jympa. Utöver det går jag på lite promenader men inte mycket mer än så.

Kommentarer
Postat av: e

Hur länge brukar du köra på din crosstrainer? Har precis fått en här hemma och är nybörjare så vet inte riktigt hur mycket "det normala" är, dvs hur många minuter o.s.v. Kram!

2010-11-23 @ 19:36:00
Postat av: Mimmi

BRA!!! Skönt med lite friska viktnedgångs fläktar! Och ha inte för låg målvikt till studenten sen...

2010-11-24 @ 22:49:29
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0