Telefonsamtal, barn, snö, kyla - you name it

Wow, jag överträffade mig själv idag. Ringde ett telefonsamtal till en okänd person! Har ju berättat om min prata-i-telefon-rädsla. Men för vissa av er kanske det inte alls låter som något stort men för mig är det det. Det gällde ett barnvaktsjobb som jag hoppas kunna få eftersom om jag någon gång ska kunna flytta hemifrån är det bra att ha åtminstone lite cash:/ Men mamman till barnen hade inte tid att prata just då så hon skulle ringa tillbaka ikväll. Har ju lixom ingen erfarenhet av barn sen tidigare så lär väl få ett nej men man måste ju försöka i alla fall, faktiskt.

I övrigt har dagen varit rätt tråkig, på fredagar har jag i och för sig bara tre lektioner, men det är tre monster lektioner! Alla tre är minst 1 timme och 20 minuter:/ Höll på att dö på vägen hem, jisses va kallt det var! Men när jag tittade på termometern visade den nästan minus 9 grader, inte konstigt att jag frös så mycket! Är redan trött på kylan och snön trots att vintern knappt har börjat! Illa x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0