In your face

Haha! Provade ett par jeans förut som jag aldrig har använt sedan jag köpte dem och jag fick på mig dem! Kunde knäppa knappen och allting:D Glad!
Köpte de i våras när jag och familjen var på en liten resa till Barcelona. Tror att jag vägde 57-58 kg då. O jag fick på mig dem idag:) Testade dem för några veckor sen vet jag och då fick jag precis dem över låren men det var inte en chans att jag kunde knäppa dem. Tror ändå jag väntar lite med att använda dem för jag tycker att de sitter lite tajt just nu och jag trivs inte i supertajta byxor men får se. Skulle vara så jäkla kul att kunna använda dem! Har ju lite jeansbrist också. Har två par som jag anväder men de ena paret kan jag bara använda när jag har långa tröjor för gylfen åker upp HELA tiden:O Så behöver jeans som jag kan använda när jag har inte har långa tröjor så gylfen inte syns typ nu egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0