Klappat & klart

Sådär ja:) Nu har jag fått ordning på designen och sådär, blev ju lite strul för skapade en ny blogg (http://imtakingmylifeback.blogg.se) men jag kommer använda den här nu p g a e-posttrubbel! Så det är alltså den här bloggen ni kan lägga till bland era länkar!

Men nu till min dag:) Efter skolan (går i trean på gymnasiet, Natur) tog jag mig till vårt lilla "köpcenter" som ligger i närheten av mig. Där gick jag in en sväng på biblioteket och lånade en bok (nån Camilla Läckberg) för det var så länge sen jag läste och har varit lite sugen på att läsa nu ett tag! Sedan sprang jag in på Ica och köpte Läkerol och en mörk chokladkaka (mums!) och sen in på Apoteket där jag köpte koffeintabletter. Koffeintabletter har jag bara när jag pluggar för jag koncenterar mig mycket bättre om jag har tagit en tablett innan, vet inte om jag bara inbillar mig det eller om det verkligen är tabletten som gör att jag kan koncentrera mig men vem bryr sig!

Dagens inköp i bildform:



Hoppas att ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns dom koffein tabletterna på alla apotek? finns ju så jävla många nu för tiden.. recept fria? Kostar? vad heter dom mer än koffein? Näst in till desperat för svar då jag knappt kan plugga för koncentrationen...!

2010-10-19 @ 19:01:38
Postat av: B

Koffein recept? Vad är det för något?

2010-10-23 @ 19:44:23
URL: http://beautifulandskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0