Turridning

Förlåt för dålig uppdatering! Beror helt enkelt på att jag har haft fullt upp! I fredags efter skolan tog jag och min syster bilen och åkte för att handla, shiet vad jobbigt det är att handla ändå! Blir en hel del spring i affären.

Sen nu idag har vi alla tre (syster+syster+jag) varit på en turridning på islandshästar:) Mysigt. Ingen av oss rider men vi tycker mycket om hästar. Har ridit på islandshästar två gånger men hästen jag hade idag var inte riktigt som de jag tidigare har ridit på. Den idag töltade knappt något, den bara trava och galoperade. Kul att få galopera lite eftersom jag aldrig har gjort det tidigare men det var ju meningen att den skulle gå i tölt! Det som var lite tråkigt med den här turen var att det nästan bara var skritt:( Tråkigt. Tror vi "töltade" (min töltade ju inte mer än ett par steg) tre gånger och turen var på drygt 2 h... Sist jag red töltade vi säkert minst 4 gånger och det var en timmes tur.

Sedan efter turridningen åkte vi och åt, blev kycklingspett, ris, sallad och tzatisiki för min del, älskar grekisk mat:D

Nu ska jag duscha och sen blir det film! Puss på er fina bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0