Promenad i Solis

Hej! Kom precis hem från en promenad i Saltsjöbaden/Solsidan med familjen! Vi har länge tänkt åka till Saltis & Solis och promenera där och idag var den dag det verkligen hände;) Det är ju sjukt fint i Saltis alltså, där skulle jag vilja bo:) Helst vid vattnet med egen badstrand! *Drömmer mig bort* Solsidan var däremot inte så där jättefint, eller i alla fall inte just där vi promerade. Några fina hus men annars rätt tråkiga radhus typ. Men det var kul att vara där i alla fall.

Nu när jag kom hem logga jag in på Facebook och sökte på en kille jag dansade lite med i onsdags. Tvekade ett tag men skickade sedan iväg en vännerförfrågan. Ångrar lite nu att jag inte dansade mer/pratade med honom för han var jättegullig såg jag nu på fejjan (det var ju ganska mörkt på krogen så såg inte så mycket hur han såg ut då). Men men.

Nu tror jag att jag ska börja kolla på The Vampire Diaries, har två avsnitt jag måste kolla på ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0