Lunchen kallar

Min mage skriker lite på mig nu, "jag är hungrig!!" skriker den. Ska lyda magen och gå och fixa lunch, antingen blir det  Kelda tomatsoppa eller sparrissoppa. Jag vet att jag tycker om tomatsoppan men sparrissoppan var typ år sen jag åt så jag kommer inte ihåg om jag tycker om den. Det blir nog sparrissoppan nu när jag tänker efter, och till det blir det bröd och lite sallad tror jag. Sallad med lite bönor som jag såg vi hade i kylen så man får i sig lite protein nu efter träning. Har tränat en halvtimme på crosstrainern efter frukosten förstår ni, duktigt av mig att träna så snabbt efter jag hade vaknat. Men jag brukar känna mig ganska svagp på morgonen så egentligen passar det nog bättre för mig att träna lite senare på dagen men det är skönt att ha det avklarat!

Nu måste jag fixa lunchen som jag snackade om, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0