Magiska jeans?!

Det är något som är skumt här, kommer ni ihåg när jag var och shoppade på mellandagsrean när jag hittade ett par jeans i stl. 27 som jag köpte? De som jag precis fick på? De som satt riktigt tajt i affären? De sitter inte tajt nu! Eller jo, men inte supertajta som de satt där i provrummet. Nu kunde jag hyfsat lätt knäppa knappen i midjan och sitter som målade över låren gör de inte.
Så nu sitter jag här och försöker komma på den mest troliga anledningen till att de inte sitter så tajta som de satt förut, de faktorer jag har kommit på är...

1. På något mirakulöst sätt blev de större av att tvättas (måste vara första gången i världshistorien ett par jeans inte har dragit ihop sig av att tvättas i såna fall)

2. De töjde ut sig redan när jag började ta på mig dem (så de var lagom uttöjda när det kritiska ögonblicket när de ska upp över övre låren)

3. Jag har blivit märkbart smalare på 2½ vecka (kanske inte så troligt, eller?)

Jag har inte bestämt mig för vilken faktor jag ska tro på än men jag antar att trean kan antingen strykas eller ringas in beroende på vad jag väger på söndag;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror 100% på tredje alternativet! grattis tjejen <3

2011-01-14 @ 22:40:15
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja tycker den filmen var bra faktiskt :D har du sett den nyaste? den är bäst tycker jag hihi :)



Åå just det let´s dance var igår, var det bra? vem åkte ut?

2011-01-15 @ 06:51:19
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: marine

Sv: hehe, ja. Men det blev fel med bilderna. Den sista bilden skulle föreställa lunchen, blev väll någon bugg.

2011-01-15 @ 12:12:20
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0