Med en cola i handen känns allt lite ljusare

Sitter här med en cola light i handen, smaskens! Kändes faktiskt ganska bra i alla fall att vara tillbaka i skolan. Känns som att man efter 3½ vecka har nästan börjat tröttna lite på att bara sitta hemma. Men alla prov och läxor som man vet ligger framför en känns inte särskilt lockande. Och särskilt inte studenten som jag har sån ångest för. Att sista ansökningsdag för universitet närmar sig med stormsteg gör att ångesten ökar ytterligare.
Men, jag kan göra det här! Jag ska klara det här. Ska.

Har redan hunnit med en halvtimmes promenad idag direkt efter skolan, eller jag tog bussen ett par stationer så kan man gå därifrån, då tar det en halvtimme att gå. Det är bra!  Tror inte att det blir någon mer träning idag, eller bör i alla fall inte träna. Har ju tränat lördag, söndag och måndag. Tror inte att jag tränade i fredags men jag kommer faktiskt inte ihåg om jag gjorde det eller inte:S Irriterande när dagarna bara flyter ihop!

Vi kanske hörs ikväll, mjau tills dess:D

Kommentarer
Postat av: narrow

sv: Hur gjorde du liksom för att komma igång? För jag har suttit här hela dagen och försökt komma på något. Äta myckt direkt, lite direkt, spelar det roll vad det är för mat osv osv.

9 kg?! Det är ju svinbra. På hur lång tid?

Många kramar <3

2011-01-11 @ 18:58:24
URL: http://narrowest.blogg.se/
Postat av: Alice

Svar: Det är jobbigt. Men man kan ju alltid ändra sig om det känns fel med det man har valt. "/

2011-01-11 @ 20:05:48
URL: http://anotheralice.blogg.se/
Postat av: Alexis

Sv:Det funkar alldeles utmärkt! Testade igår innan jag skrev inlägget och jag är fortfarande mjuk som en baby-rumpa ^^

2011-01-12 @ 17:50:07
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0