Mjuch på brödet asså

Usch! Brödet blev inte alls bra tyckte jag inte. Förstår inte att alla kommentarer till receptet löd "Underbart!", "Bästa bröd jag har ätit", "Suveränt!" osv... Usch säger jag bara! 

Imorgon slutar jag tidigt (halv ett!) men ska till läkaren så får inte åka hem direkt efter skolan:( Jobbigt. Sen när jag kommer hem ska jag laga middag och sen iväg på gympa. O på tisdag ska jag jobba, vill inte... Om jag inte säljer något funderar jag starkt på att sluta! Jag menar 8 h av ren plågelse och jag får inte ett skit för besväret, nej tack säger jag bara! 

Kommentarer
Postat av: k

Jag jobbade som telefonförsäljare i två månader. Det var utan tvekan det värsta jag gjort i mitt liv. Inte bara att det va svårt att sälja, man fick 60 kr / timmen plus provision. Sålde man inget fick man ingen provision förrän man sålt det totala antalet produkter man "borde" ha sålt enligt deras mall. Och det enda man fick när man ringde hem till folk var sura kommentarer osv. Usch! Get out while you can säger jag bara!

2011-01-30 @ 17:37:30
URL: http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha fyyy vad synd, du år hålla dig till vanligt bröd istället :D va har du för favvo bröd? :P

2011-01-30 @ 19:37:46
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0