Ta det lugnt, andas...

Ska försöka ta det lugnt och inte tänka på mitt blivande schema, de kanske ändrar det så det blir bättre? Och något som gör mig lite orolig är att jag hittar inte en kurs jag valde som individuellt val... Tänk om den inte blir av så måste jag läsa något annat? Då får jag typ ta Psykologi B men jag vill verkligen inte läsa det! Men nu ska jag inte tänka på det mer, det kommer lösa sig. Men i värsta fall kommer jag få en håltimme på fyra timmar och sen en på tre timmar, härligt eller hur?

Men nu ska jag försöka tänka positivt. Om jag nu skulle få de där håltimmarna kan jag ägna dem till att sitta och plugga så behöver jag inte plugga så mycket när jag kommer hem! Super. Men att hitta något positivt med en två (!!) timmars fysiklektion, det går ju bara inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev för att tag sen att du har fått bristningar (vet ej om du skrev det på denna eller den förra bloggen) och min fråga är, hur ser de ut nu när du har gått ner? Syns det mindre och har hyn dragit ihop sig där? :)

2011-01-17 @ 19:19:50
Postat av: Lith

Hahahah du är så skön!

2011-01-18 @ 00:37:19
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0