Steeeeeeeeeeeek

Tjenare brudar!:D Idag är det strålande väder till ära av Nationaldagen! Ska nog lägga mig ute och steka lite i solen sedan, skönt! Jobba lite på brännan. Imorgon börjar jobbet, kommer behöva gå upp typ i gryningen:S Hur ska jag klara det? Jag är lixom van att få sovmorgon sex dagar i veckan eftersom de senaste veckorna i skolan har jag haft bara en dag jag har börjat åtta... Kommer bli riktigt kämpigt men jag hoppas att jag vänjer mig fort!

Idag har jag ätit en stor frukost, en macka med rostbiff, remoulad och sallad på samt en liten liten skål med risgrynsgröt. Jag blev väldigt mätt! Men anledningen till att jag åt så mycket var för att jag inte ville börja äta massa kakor direkt efter frukost och hitills har jag inte krubbat upp några kakor, smart va?!:D Hehe...

Men nu ska jag få tiden att gå tills jag ska ut och sola genom att köra Sims!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0