Dålig stil asså

Hej hej! Idag är jag så trött! Sov alldeles för lite hela helgen så det var lite kämpigt att hålla sig vaken ibland i skolan, haha;) Tur att jag har sovmorgon imorn... O imorgon ska jag lämna in pengar till min studentskiva. Det var sagt att alla skulle sälja 5 biljetter var men såklart är det massa som inte har sålt sina 5, vilket jag förstår eftersom jag själv är jättestolt över att jag har lyckats sälja mina 5! Men det jag ínte förstår är att två av mina kompisar inte ens har FÖRSÖKT att sälja biljetter. Det kommer ju såklart drabba hela klassen. Tycker det är så jäkla dålig stil bara! Men jaja. Tycker det är dåligt att det ska gå ut över de som verkligen har kämpat och sålt uppemot 10 biljetter, men livet är orättvist! Så är det bara.

Nu ska jag strax käka mellis, så ska jag se vilket avsnitt av Top Model som sänds idag, har ju sett ett par av säsong 14 nu på Internet så det lär ju vara ett av dem jag redan har sett.

Sen ska jag plugga och gå på jympa:) Det var dagens plan! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0