Kämparglöd

Hoho, känner mig duktig, var ute och joggade i en halvtimme med syrran! Det var väldigt jobbigt. Men skönt när man kom hem och insåg att man hade sprungit hela tiden;)
När vi hade sprungit i drygt 20 min kom det en kille och en tjej (eller snarare tant och gubbe) som sprang jättefort och jag som hatar att bli omsprungen ökade såklart tempot för att de inte skulle springa förbi oss så de sista 5-10 minutrarna sprang vi ganska så fort! Men sedan sprang tanten och gubben om oss i alla fall, haha. Men jag är nöjd med min insats!

Nu sitter jag här och har ätit lite choklad, köpte den där Marabou Premium med pecan och havssalt, gillar den (o nej Alexis, den smakar inte mögel!;) ). Men gillar nog Lindt´s med havssalt bättre, utan pecannötter.

Ska gå och fika lite kvällsfika så ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Imorn är jag ledig förresten! Skulle egentligen göra projektarbete men eftersom vi inte behövde fixa till arbetet efter den första inlämningen så behöver vi inte jobba med det imorn! Fett skönt. Jag hoppas jag kan sova läääänge för jag är väldigt trött! Så god natt på er^^

Kommentarer
Postat av: camilla

Okey :/ men du kommer nog hitta ngt fint ska du se :D de löser sig alltid :D har ni planerat för vad ni ska göra på studenten?



Åå tack :D

Härligt med en löptur och gott med choklad hihi.

Jag gillar inte mörk choklad så mkt men lindt havssalt och mint är goda :D

2011-03-31 @ 08:14:30
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0