Middagsplaner

Yo! Idag har jag inte gjort så mycket, förutom varit i skolan (såklart). Kom hem vid tre och då fixade jag mellis som jag åt framför TV:n till Top Model. Sen satte jag mig vid datan, kollade lite bloggar och så. Nu tror jag att jag ska börja skriva på ett uppsats inom en biologi breddningskurs som jag läser. Eller fixa lite med projektarbetet... Får se vilket det blir men något av det kommer det bli i alla fall!

Sen ska jag laga middag till mig och resten av familjen, Tomatsoppa med sötpotatis! Receptet lät gott så jag hoppas att den ska smaka:) Sen ikväll är det jympa, ska bli kul! Var en hel vecka sen jag rörde på mig så det ska bli skönt att bli lite anfådd och ta i så mycket på styrkan att musklerna skriker efter syre;) Hehe. Men nu blire plugg!


Kommentarer
Postat av: camilla

vad god din middag lät :) här hemma blev det lövbiff med pasta :D

Något skoj o plugga?:P



Hur stora mängder åt du då? visste dina kompisar/familj om det?

åå så skönt att de slutat :) jag hade också hetsätningar innan jag sökte hjälp men sen dess har jag inte haft det men nu ca 3 mån efter att jag sökte hjälp så hände det och de känns jobbigt, men bara att försöka glömma.



Hihi Tack :D<3<3

2011-03-07 @ 19:41:13
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0