Den långa versionen av min dag

Idag känner jag mig effektiv! Har haft ganska fullt upp hela dagen, gillar det! Alldeles för många dagar i mitt liv består av att jag bara sitter vid datan och klagar på att jag inte har någonting att göra!

Men men ska dra min dag  i korthet för er som är intresserade:) Kom hem vid halv tolv (har bara en lektion på onsdagar, yes!) och käkade lite lunch, blev thaisoppa (stark som bara den), en liten omelett och en knäckemacka. Allt detta åts ute i solen. Sedan la jag mig och solade och läsade i sammanlagt 2 h! Kollade på ett gammal avsnitt av Solsidan också på datan. Sedan gick jag in och gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg. Sen så fixade jag mellis och kollade på Top Model. Åt ju alltid mellis till Top Model förut men har inte gjort det på jättelänge! Men jag blev mest bara irriterad. Tjejerna var på Go sees och jag kan inte fatta hur taskiga designerna kan vara ibland! De verkar inte bry sig alls om vad de säger för elakheter till tjerna. Klagar som fan på dem gör dem, precis som Janice Dickenson eller vad hon nu heter, hon i juryn. Säger elaka kommentarer hela tiden. Hatar kärringen.

Sedan efter att jag hade lugnat ner mig lite om hur de behandlade tjejerna på Top Model satte jag mig vid datan en snabbis. Sedan tränade jag en halvtimme på crosstrainern, intervallpass. Kör det nästan hela tiden numera! Men det är skönt, lätt-jobbigt-lätt-jobbigt osv. Sedan körde jag lite styrka men hann inte med alla övningar jag ville hinna med för middagen var klar:(

Duschade och cyklade snabbt ner till bibliotekt och lånade några böcker, läste ut min bok idag när jag solade. Läste Fyrvaktaren av Camilla Läckberg, rekomenderar er att läsa den! Sedan efter det har jag skrivit kemirapport och provat min studentklänning mamma håller på att sy flera gånger, den är faktiskt jättefin:) Min mamma är så duktig så!

Oj, min dag i korthet. Kanske inte men men^^ Hoppas ni hade en intressant läsning i alla fall!:)

PS: en liten kemifråga, löser sig alkaner i etanol? Är så dålig på hur ämnen löser/inte löser sig iandra ämnen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj oj vad du hunnit med! Duktigt värre! :)

2011-05-12 @ 14:33:56
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0