Värme!

Jisses vad varmt det är ute! Jätteskönt!:D Synd att det ska bli kallare igen snart:( Tog hojen (haha) till skolan idag^^ Var rädd att bli svettig på vägen dit så jag försökte cykla ganska lugnt, det lyckades ganska bra för jag blev mest bara rättså överhettad men inte svettig!

Hade prov idag, gick sådär. Har jag tur får jag MVG men jag hoppas inte för mycket på det... Det jobbiga var att alla mina kompisar tyckte att det var jättelätt. Kändes jobbigt att alla verkade tycka det var lätt, utom jag. Jag som antagligen hade pluggat mest av oss fem! Men vi får se hur det går, i slutändan kanske det är jag som får bäst resultat? Man kan aldrig veta...

Nu ska jag inte sitta här och skriva mer i alla fall, ska bege mig ut i solen och läsa! Skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) igår var jag stark. är ganska trött idag. haha :)

2011-05-10 @ 15:38:26
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0