The Sims 3

Hela denna dag har bestått av sims, sims sims. Och jag skojar inte. Har kört The Sims 3 hela dagen. Okej, förutom den timmen jag kollade på Top Model, den timmen jag lagade mat och den sammanlagda timmen för promenad och crosstraining. Så nu blire nog inge mer sims för mig ikväll inte, så vad ska man hitta på då?! Kanske kolla på någon film eller något, i min ensamhet för min syster är inte hemma. Hon är på bio så då får jag underhålla mig själv.

Hoppas ni har haft en trevlig onsdag;)

Kommentarer
Postat av: Em

Sv: ja och nu vill jag inte gå ut och fira nyår. Har ätit så sjukt mycket, känner mig supertjock och då kan jag inte visa mig bland folk. Har jag ätit för mycket den dagen vi ska ut måste jag ringa och säga att jag inte kan följa med:s

2010-12-30 @ 16:16:26
URL: http://ettnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0