Nämen si på den

Kolla till höger, min viktnedgångstabell! Har ju som mål att gå ner till 58 kg till jul ungefär. Då har jag gått ner 6 kg på 14 veckor eftersom jag anser inte att min "idealvikt" ligger på 64 kg. Hade jag inte fått ätstörningar tror jag inte att jag hade vägt så mycket, när jag började "krånlga" med maten vägde jag typ 52 kg. I och för sig var jag antagligen kortare då eftersom det var ett par år sen men så mycket som 64 kg kan det omöjligt vara menat med att jag ska väga!

De kilon jag hitills har gått ner har jag gått ner genom att jag har börjat träna plus ätit bättre. Inte ätit bättre som ätit lite och varit hungrig hela tiden, för hungrig har jag inte behövt vara! Trodde faktiskt inte att jag skulle gå ner så pass mycket som jag har gjort nu genom att äta så mycket som jag gör! Det är bra:) Jag menar kolla bara mina matdagböcker ser ni att jag inte äter lite:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att det går bra för dig!:) Du har nog väldigt rätt i detdär med mat,för mig funkar det inte heller med svält,det blir bara hets förr eller senare och upp snarare än ner i vikt. Äter också hel del,men det verkar gå åt till att träna,tänka och leva:). Hur lång e du btw? Kramar<3

2010-10-23 @ 17:46:58
Postat av: Rebecca

fast det är tok för lite i början av dagarna:(

Jag är också lite nyfiken på längden... när fick du ätstörningar? Jag fick nämnligen höra att man inte ska jämföra med vad man vägde innan om man var under 20 eftersom kroppen inte var färdigutvecklad då. Visst jag vägde 50-51 fast jag inte hade ätstörningar men o andra sidan var jag 16 och en "tonåring" i kroppen.. svårt att acceptera att dessa kläder inte SKA passa:S:P

2010-10-23 @ 19:21:31
URL: http://thinspiration.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0