Dåliga gener

Tjenare^^ Idag fick jag värsta sovmorgonen! Vaknade inte förens kvart över elva!:O Men det var så skönt att få sova länge. Igår fick jag ju inte mer än 5-6 h sömn vilket är alldeles för lite för mig.

Idag har jag inga direkta planer. Städa lite antar jag, suck. Farmor kommer imorgon på Påskafton så då måste mitt rum se hyfsat ut i alla fall;) Jag städade mitt rum för en vecka sedan men såklart ser det lika stökigt ut som det gjorde när jag städade. Otroligt med tanke på att jag inte har varit hemma varken lördag, söndag, måndag, tisdag eller knappt onsdag heller! Mystiskt det dära alltså...

Åh, min näsa och ögon har börjat rinna:( Jag undrar om det är pollen eller om jag bara är lite småförkyld... Har de senaste åren märkt att jag blir lite snuvig i pollentider och eftersom båda mina föräldrar är pollenallergiska har jag inte mycket hopp om att jag ska slippa undan:/ Det typiska är att mina syskon aldrig har märkt av någon snuva eller så under våren, såklart ska jag få alla dåliga gener!!! Hjärtfel, glutenintolerans & nu kanske pollenallergi. Orättvist!!


Kommentarer
Postat av: RH

Ja, gener suger!



Fick allergi och celliliter i arv istället för bra pigment och bra bra ämnesomsättning.

Alltså är jag blek och har lätt att gå upp i vikt medans min bror är brunbränd och smal - hur rättvist är det!

2011-04-22 @ 14:42:20
URL: http://riotheart.blogg.se/?tmp=19140735

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0