Nytt hem

Nu är jag i princip färdigupppackad och klar i det nya rummet. Först när mina föräldrar och syster åkte från mig kändes allt jättehemskt och jag grät mest hela tiden medans jag packade upp men sedan när allt började komma på plats började det kännas lite bättre. Rummet är helt okej. Möbleringen blev lite konstig och det finns bara ett eluttag (=alldeles för lite!) så det ligger förlängningssladdar lite här och var i rummet. Men jag hoppas att det blir bra och jag kommer trivas i rummet. Nu behöver jag bara några galgar till mina jackor för det glömde jag att ta med hemifrån såkklart! Min rumskompis verkar schysst också så det är bra i alla fall. Jag hoppas att jag kommer trivas i alla fall!

O på tisdag början skolan... Men redan imorn ska jag på någon tjejfika för tjejerna i min sektion, tänkte att det är bra att gå på det så att man inte hamnar utanför redan från början! Nu är jag helt slut men vet inte riktigt vad jag ska göra. Äta något tror jag. Jag är nog hungrig även fast jag inte riktigt känner det så borde ta och äta något. Men vi, vi höres imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0