Ont ont

Heej hej! Håller på och packar för fullt, tråkigt:/ Men ändå lite spännande! Gud jag kommer verkligen dö av nervöshet på tisdag då jag börjar skolan. O då menar jag verkligen DÖ!! Har inte tid att skriva så mycket. Loggade mest in här för jag ville att ni skulle veta att jag lever:P Men det är nätt och jämt, har ont i öronen:( Har varit så himla täppt i näsan av någon anledning i flera veckor så det är inte konstigt att öronen börjar göra allt mer ont:( Har tagit nässprej men smärtan släpper inte trots nosen inte är lika täppt längre! Aj aj aj. Hoppas det släpper snart för annars blir jag galen!!

Till Anonym: Låter jobbigt:( Hoppas du får tag i något snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag söker och söker så jag önskar att jag skulle hitta någon, men jag tror folk blir avskräckta för att jag är finlandssvensk. Folk tänker väl att jag är som finnar är, men så är inte vi finlandssvenskar, haha x)

2011-08-13 @ 13:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0