SOMMARLOV!!

Hej hej! Nu äntligen är jobbet slut! Har varit ledig idag för jag hade så många timmars flextid att jag kunde ta ledigt idag^^ Så skönt!

Idag har jag solat och badat med mina syrra vid några klippor. Min solbränna ser rent utav hemsk ut... Mina armar och ben är bruna (benen är dock bara bruna på framsidan och då inte hela vägen upp eftersom jag har haft på mig shorts), baksidan av benen är däremot likbleka liksom mage, bröst och fötter som knappt har fått någon sol på sig alls sedan i början av juni. Så den är inte jättefin kan man inte påså;) Hehe.

Nu har jag fått ett litet uppdrag av min syrra och det är att jag ska åka ner till biblioteket och hämta ut hennes bok som hon hade reserverat för jättelänge sen och fått nu. Innan det måste jag dock duscha. Sen har jag en massa matte jag måste ta igen... Så jag har en del saker att göra så att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0