In your face

Tjena! Idag är jag på bra humör! För det första är det sportlov nästa vecka, skönt! Det konstiga är att jag ser inte fram emot lovet så mycket som jag annars brukar göra... Skumt! Men men, lite glad är jag för att det är lov i alla fall! Sedan gick lektionerna bra idag, vi gjorde inget supertråkigt utan dem flöt på ganska bra. Sen fick vi hämta ut våra studentmössor och kläder som vi beställde i våras, tjoho! Roligt! Och sedan fick vi kika en snabbis på vad vi hade fått på fysikprovet jag har tjatat så mycket om, ni vet det där jag hade ångest för både innan och efter? Just det, det ja ska ni tänka nu. Jag fick VG på det. Såå skumt! Hela klassen hade generellt presterat dåligt på provet, och två av mina kompisar som är ena riktiga fenor på fysik hade fått, håll i er nu, VG-. Jag hade bättre än dem. HAHA! Skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Okej nu kände jag mig lite taskig men det var på tiden att det gick bättre för mig än för dem för jag pluggar oftast mer än vad dem gör!

Nu ska jag ägna någon timme/några timmar till att skriva klart min uppsats, ha en del ångest över den och skicka in den! Sen ikväll blir Let´s Dance tillsammans med syster och något gott fredagssnacks! Mumsfilibaba!

Kommentarer
Postat av: camilla

Härlig fredag :D o grattis till provet :D vad skoj o få studentsakerna också :D vad hade du beställt? :)



ha en toppenkväll

2011-02-25 @ 18:07:12
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0