Lite funderingar sådär

Heej pussungar! Jag och syrran bestämde oss för att spela badminton så vi (jag!) ringde och bokade en bana och så körde vi en timme. Jag var helt klart bäst av oss två:D Men gick i badminton förut så det var väl inte så konstigt antar jag att jag var bättre;)

Men det var kul! Har varit sugen på att jogga ett tag men det är så kallt ute ju! Skulle göra så ont i halsen:( Jag, mamma och syrran ska springa Vårruset i maj någongång, 5 km är det tydligen. Har som mål att springa de där 5 km på 30 min och utan att gå någon gång. Vet inte om jag kommer klara det men va fan, det är ju bara att köra! Klarar jag det inte så gör jag det bara inte, inget att gråta över. Det som är bra dock är att jag är ganska så tävlingsinriktad så lär väl tagga till ganska mycket när det väl är dags! Men får träna i förväg så ska det nog gå bra. Är lite orolig dock för mina knän att de inte ska palla det eftersom jag ganska lätt får ont i dem... Hm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag vill men samtidigt vill jag verkligen inte också springa vårruset eller något sådant. Men jag ska försöka jogga någon gång i veckan som om jag tränar inför det så :) Gillar inte tävlingar, får prestationsångest och blir så nervös :P sitter väl i sen när jag var liten. haha :)

2011-02-20 @ 18:54:16
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: lith

Jag och min syster ska också göra det :)

2011-02-20 @ 22:47:43
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0