Pjust

Kom precis hem efter att ha träffat mina kompisar, var faktiskt riktigt roligt! Vi fikade som sagt, åt en stooor chokladboll. Var lite obehagligt men det gick bra! Det var som sagt kul att träffa dem igen, var ju så länge sen!!! Nu gäller det bara att jag håller kontakten med dem, för jag vill faktiskt inte förlora dem. Vänner är bra att ha så är det bara.

När jag satt på bussen på väg till där vi skulle mötas tänkte jag att mitt mål är att kunna åka hem utan att ha rivande ångest för att jag inte hade sagt ett skit, alltså suttit nästan helt tyst som det är väldigt lätt att det blir ibland. Men känner knappt någon ångest alls över att jag pratade för lite, för jag pratade nästan lika mycket som de andra. Så skönt känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0