Provskräck

Åhh, vill inte alls ha prov imorn! Kommer vara väldigt nervös. Men jag har pluggat, väldigt mycket så går det dåligt är det inte mitt fel, faktiskt. Som förra gången jag hade fysikprov, jag hade pluggat som en galning och kunde typ alla uppgifter i boken, behövde inte kolla i facit om jag hade gjort rätt eftersom jag kände igen svaret och visste om det var rätt/fel, men ändå fick jag panik när jag satt med provet framför sig och jag märkte att jag var osäker/kunde inte svara på nästan varenda uppggift. Allt låser sig bara, hemsk känsla. Fick G på provet, , med bara några få poängs marginal. Glad att jag inte fick IG, men lixom jag kunde det ju uppgifterna i boken så bra och jag trodde att jag förstod (tydligen inte)! Varför kunde jag det inte på provet?! Jävla stress som får mig att inte kunna tänka klart.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du fixar det!

Om du inte gör det så är det fel frågor som ställs, inte din kunskap som är otillräcklig ;) för det är ju alltid något som man är lite mer osäker på. om inte i ditt fall, så borde du inte ens tvivla:)



Andas lugnt så lovar jag at det kommer gå hur bra som helst!

kram!

2011-02-11 @ 14:53:15
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0