Då var det fredag igen

Choo på er:) Fredag! Skönt med lite ledigt efter en skolvecka, eller hur? Dock har jag en hel del skolarbete jag måste göra i helgen men jag hoppas att det finns lite tid jag bara kan slappa på, eller rita eller läsa, eller något. Det senaste året har jag bara kunnat läsa på loven när jag har mycket tid, men nu har jag läst lite varje dag innan jag ska sova. And I like it. Man somnar förresten lättare när man har läst ett tag istället för suttit framför datan ett tag. Så har ni svårt att sova, pröva att läs ett tag innan ni ska sova:)

Hade bara en lektion idag, så skönt. Dock var den lektionen Fysik B, mindre kul men jag tog mig igenom den. Kollade på en film med syrran sen när jag kom hem, "Definitely maybe" och sedan Top Model! Nu sitter jag framför datan och funderar på om jag ska försöka plugga lite, borde göra det... Så aa det ska jag nog göra!

Vi höres.

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till med plugget :D jag gillar också beck eller vissa filmer iallafall hihi :) deen vi ska se hette något med den japanska... minns inte resten mend e va nr 21 iaf:P har du sett den?

Vad ska du göra ikväll?



Kramar

2011-01-14 @ 16:46:06
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0