Musiktips sökes

Yoo allihopa:) Hade världens längsta sovmorgon imorse, började inte förens typ tolv. Var obeskrivligt skönt att få sova länge länge länge. Jag vaknade till och med tio min innan klockan skulle ringa. Det kändes lyxigt. Bara för att jag har sovit så mycket idag kommer jag säkert inte att kunna sova ikväll! Jobbigt i såna fall.

Gick en halvtimmes promenad efter skolan och funderar på om jag ska träna en halvtimme på crosstrainern snart, Jurassic Park går på TV4 film 18:50. Älskar den filmen. Har sett den massa gånger dock;) Så får det nog bli, träning! Jag tycker mer och mer om att träna, jag tror att det är för att träningen tar bort ångest man kan ha när man tycker att man har ätit för mycket. Därför är det skönt att träna. Och endorfinerna man känner efteråt är ju inte fy skam de heller...:)

Ja juste, har ni något tips på bra musik att lyssna på när man springer så kommentera gärna med artist och låtnamn! Jag tänkte börja springa sen när vädret blir lite bättre och då måste man ju vara förberedd med bra musik!

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

HejsaN!

Nu har vi dragit igång en dagens blogg hos oss, skulle vara roligt om du ville vara med:)

Kram kram /Shorty & Myzan

2011-01-18 @ 19:34:26
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: narrow

åh jag har massor musik haha! Men kan tänka mig att de flesta vet du kanske om men skriver någon ändå :)

Walk the line - Laurent wolf

2nite - Felguk, Sporty-O

Make me wanna die - the pretty reckless



Sen är det ju alla dom här som går på radion och så men dom vet du kanske :) Och vilken typ av musik.

2011-01-18 @ 23:04:05
URL: http://narrow
Postat av: marine

The hives låtar är ganska aggressiva och bra att köra hårt till.

The virgins är asssbra. Sedan har vi MGMT. Alla deras låtar är ju... överbra. :)

2011-01-19 @ 16:43:37
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0