ångest med litet å

Uhhh! Nu är jag så där seg igen!! Har inte skrivit här på några dagar men det är för att jag inte har haft tid/ork/lust eller något intressant att skriva om! Det har jag inte nu heller direkt för den delen...

Idag har den regnat större delen av dagen så det resulterade i att jag fick sluta 1½ timme tidagare! Glad i hågen cyklade jag hem och när jag kom hem åt jag keso och macka trots att jag egentligen hade ätit mellis någon timme tidagare på jobbet. Strax därefter åt jag kakor. Många kakor. Sedan några till. Sen åt jag middag. Och några kakor på det. Great? Skulle inte tro det. Jag blir så irriterad på mig själv, varför ska jag äta så mycket när jag är hemma? Det är inget kul med helg och ledighet när det alltid slutar i ångest:(

Har även haft lite svårt att sova under hela veckan så antar att jaga är lite extra trött och det brukar leda till att jag äter sötsaker i hopp om att bli pigg. Not good!

Nu ska jag strax gå och duscha, herregud vad klockan är mycket!! Får skynda mig, puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök att inte ha ångest över kakorna! Din kropp kanske ville ha kolhydraterna, hade du kanske ätit mindre kolhydrater än du borde med tanke på att du hade cyklat och gjort av med mycket energi?



Försök sluta att grubbla över kakorna, de är redan ätna och du kan inte göra något åt dem längre. Nu är de där de är och försök njut av att de var goda i stället =)

2011-07-21 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0