Glödande trötthet

Gud är verkligen helt slut! Har varit en jobbig och framför allt VARM dag på jobbet. Svetten bara rann kändes det som:( Väldigt jobbigt. Hatar att jag är så känslig för värme, svettas lätt. Har känt mig riktigt ofräsch mest hela dagen. O imorn lär jag antagligen vara ännu tröttare, bra att jag då ska köpa studentpresenter till tre pers. Jag lär bara ta första bästa typ för jag kommer inte orka leta efter en bra present.

Nu ska jag köra lite Sims tror jag, sedan duscha och gå och lägga mig tidigt- senast klockan nio ska jag ligga nerbäddad i sängen med mitt kvällsfika. Absolut senast!!! Annars kommer jag aldrig komma upp imorn... Idag gick jag upp klockan fem men imorn får jag förhoppningsvis lite sovmorgon iaf!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vart jobbar du?:D



vad är de för sims du spelar förresten?:D

kram

2011-06-08 @ 21:26:01
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0