Lalalaaa

Tjänare! Har haft en bra dag på jobbet, har rensat gravar hela dagen samt vattnat lite så har burit på en del tunga vattenkannor. Mina knän, rygg eller axlar mår alltså inte så bra:( Men jag hoppas att de hinner repa sig under helgen!

Imorn ska jag ta bilen till jobbet, wii:D Då får jag hela 17 minuters sovmorgon, men dock ingen motion:/ Men efter jobbet ska jag förbi min skola och hämta ut mina betyg eftersom vi inte fick de på studentdagen och det skulle bli så jobbigt och cykla till skolan och sedan hem igen, lite väl långt lixom...

Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit på jobbet, lagat mat (lax och quiona) och promenerat med mamma till bibliotekt. Nu ska jag strax duscha och sen gå och lägga mig. Har gått och lagt mig klockan nio alla dagar förutom någon dag där det blev lite senare. Då somnar jag runt kvart i tio för först ska jag äta mitt kvällsfika och sedan läsa lite. Men idag är jag så trött så jag tänkte satsa på att lägga mig lite tidigare, kanske så man ligger redo för kvällsfika i sängen kvart i nio typ. Men av någon anledning kommer jag på massa saker som jag bara måste hinna med att göra innan jag går och lägger mig och får tillslut jättebråttom att göra alla saker eftersom jag ska ligga i sängen klockan nio. Suck lixom!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha jaa de blev en heldag kan man säga:P

Hur mår du idag?

2011-06-17 @ 07:17:10
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Jag äter inte tårta men pojkvännen "moffade" i sej, så jag antar att det ger ett bra betyg vad det gäller smaken iallafall, sen att tårtan var det fulaste jag någonsin skådat, det är en annan sak;P

2011-06-17 @ 08:47:10
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0