Midsommarplaner

Hej hej! Vakna tidigt idag så kommer vara jättetrött ikväll. Jag och min lillasyster ska följa med våra föräldrar till pappas gamla kompis och hans familj för att fira midsommar. I början av veckan tyckte jag att det skulle bli "okej-kul" men nu har den lilla positiva synen på saken helt försvunnit för min lillasyster har under hela veckan klagat och gnällt och klagat lite till på hur TRÅKIGT det kommer bli. Så ja, nu känner jag ungefär lite samma sak som hon bara för hon har påverkat mig, tack så myket lixom! Så jag tror att eftermiddagen och kvällen kommer bli jobbig. Jag vet inte men jag tror att det bara är vår familj som ska dit, vet inte om det skulle vara bättre eller sämre om det hade varit jättemånga där för är det många kan man smälta in ganska bra och inte behövas synas lite. Det är lite svårt när man bara är 8 pers... Men får se hur det blir, kan bara hoppas på det bästa antar jag! O inte kommer jag kunna dricka lite alkohol och slappna av lite för pappa lär "tvinga" mig att i alla fall köra bil hem, det bestämde han redan helt mot min vilja när han bestämde att vi skulle dit. 
Har ni några planer för midsommar förresten?

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER I ALLA FALL VAD NI ÄN SKA GÖRA!:)



Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du hade det trevligt igår ändå?:D

2011-06-25 @ 08:16:01
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Senada

Söt blogg :)

lust och rösta på min klänning ?



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=UWvEdnAralrC9VidYUPYFvr9bouCti4D3oGVQECqpsqoBMHagUyj#Gallery

2011-06-25 @ 20:14:38
URL: http://nnumberone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0