Bikiniångest

Hej... Har lite ångest idag igen. Har redan ätit några godisar och några kakor:( Men ska försöka att inte tänka så mycket på det för jag ska iväg och bada och sola med några kompisar. Fick ett SMS för någon halvtimme sedan där min kompis frågade om jag skulle med och bada och min första tanke var som vanligt "nej". Det är alltid min första tanke att svara när någon kompis frågar om man vill hitta på något. Men tänkte sedan efter och sa "ja". Men känner lite ångest över att behöva sätta på sig bikinin men det som är bra är att jag kan ha på mig bikiniöverdel och shorts om jag vill. Min överkropp är jag ganska nöjd med så det gör inte så mycket att visa upp den i bikini men det är underkroppen och då särskilt övre låren jag kan ha riktigt mycket ångest för att behöva visa, men det kan jag då lösa genom att ha shorts på mig. Men mitt mål för sommaren är att jag ska våga bada i alla fall en gång utan shorts! En enda gång skulle räcka... Det har jag inte gjort på år...

Men nu måste jag gå och fixa min lunch för att jag ska hinna äta den innan jag ska iväg. Ska göra en räksallad med räkor, sallad, gurka, majs, paprika, avokado och kanske något mer:D Kommer bli jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0