Uttråkad

Usch jag är fruktansvärt uttråkad:( Det är ändå väldigt tur att jag ska jobba hela sommaren för vad skulle jag annars göra? Sitta hemma och klaga på att jag inte har något att göra varenda dag? Nu kommer jag i alla dall bara göra det på helgerna! 
Men jag tror att jag ska starta upp Sims nu, inte för jag känner för att spela det direkt men det gör att tiden går i alla fall! Borde träna men har inget att kolla på medans jag tränar och då går det ju inte:(

O alltså, varför har konstiga människor börjar kommentera bilder på mig på Facebook plus börjat skriva till mig i chatten? Det är bara creepy.

Kan passa på att fråga nu medans jag kommer ihåg också: har någon tips på saker att ge i studentpresent? Tre av mina kompisar tar studenten nästa torsdag och något måste man ju köpa till dem!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0