Veckans träning

Juste! Kom på att jag har tränat idag också, nu på kvällen faktiskt. För inte alls länge sen om jag ska vara korrekt, hehe;) Filket fint minne man har ibland alltså. Tänkte dra en "Veckans träning" denna vecka för det var så länge sen jag gjorde det känner jag!

Måndag: 60 min cykling (ca 16 km)
Tisdag: -
Onsdag: 60 min cykling (ca 16 km)
Torsdag: 60 min cykling (ca 16 km)+ 30 min crosstrainer
Fredag: 30 min crosstrainer
Lördag: 60 min lugn promenad
Söndag: 30 min crosstrainer, 30 min styrka (mage, rumpa, armar, ben)

Är supernöjd med veckans träning men önskar att jag hade bytit ut torsdagens crosstrainer mot ett styrkepass istället, men annars, supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0