Jag är blond, okej?

Blä känner mig korkad. Fick tillbaka labbrapporten, fick VG. Det va väl okej men jag hade gjort några riktigt feta irriterande missar! Men nu vet jag i alla fall att man inte ska skriva labbrapport när man inte har koll på ämnet man skriver inom... Så jag har alltid lärt mig något^^ Men nu måste jag verkligen skriva bra på provet på måndag för att visa att jag faktiskt kan det vi håller på med inom kemin just nu och det känns ju lite jobbigt med en sådan press, men va fan, jag har klarat av press förut!

Jaja:( Nu ska jag nog gå och fixa kvällsfika och lägga mig och läsa, håller på med The Fury just nu (tredje delen i Vampire Diaries). Hoppas ni har haft en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0