Matdagbok 20110316

Idag tänker jag skriva en liten matdagboken dagen till ära:)

Frukost: 1 liten skål risgrynsgröt, 1 apelsin
Lunch: 1 tacoskal, 1 portion vegetarisk tacoköttfärs, majs, gräddfil, salsa, morötter, paprika, lite pizzasallad (Lite ångest över mängden:( )
Mellis: 1 macka, 1 liten skål med risgrynsgröt, 1 apelsin, 1 stor kopp te
Middag: 1 port fullkornsspagetti med köttfärssås, sallad
Kvällsfika: 1 macka, 1 skål yogurth med kanel, banan, musli, hasselnötter, russin i, 1 stor kopp te + något mer?
Övrigt: 1 päron


Träning

35 min promenad
30 min crosstrainer (-330 kcal)

Kommentarer
Postat av: lith

Jag tycker att du är grym som försöker bli frisk. Läser du fortfarande våra bloggar? Vill du att man slutar kommentera för att det är triggande? Kram på dig underbara!

2011-03-17 @ 07:31:25
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0