Morr!! Fnys!! Grr!!

Hehe, nu är jag tillbaka! Men det blir bara ett kort inlägg. Vägde mig imorse, på den nya vågen, den vägde en till ungefär 0,3 kg mer än vad den förra vågen vägde en till tydligen, pappa testade båda. Men vågen visade 55,3 kg. Blev lite arg, har gått upp ett helt kg sen förra gången jag vägde mig som var för två veckor sedan. Men mina mått har inte gått upp något märkbart så är inte så orolig egentligen, men lite irriterad måste jag erkänna att jag blev! Men slutade tänka på det och åt som vanligt till frukost och lunch och så så det var bra i alla fall:)

O ikväll blire godis som blev över från igår till Luftslottet som sprängdes! Har inte sett den förut så det ska bli spännande, men nu är det hej då på riktigt, faktiskt! Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: lith

Men det är väl samtidigt priset man betalar för att bli frisk? Om inte måtten förändras lär det ju i och för sig kunna vara muskler... så aa. Kämpa på, du är cool.

2011-03-27 @ 17:27:05
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0