Så förbannad!!

Idag är jag så irriterad. Jag var inte det tidigare under dagen men blev det under eftermiddagen. På min jävla lärare!! Hon tvingar mig och två till att skriva om en labbrapport som vi gjorde för 12 (!!) månader sedan för vi hade skrivit resultat och metod tillsammans. Hon påstod att hon hade sagt att man skulle skriva rapporten enskilt, men vi tre som skrev metod och resultat tillsammans är bombsäkra på att hon sa att "Resultat och metod kan ni skriva tillsammans, men diskussion och inledning ska ni skriva själva". Ja menar, varför skulle vi annars skriva det tillsammans när vi i vanliga fall alltid skriver enskilt? Så nu måste jag försöka sätta mig in i det vi gjorde för 12 månader sen, lyckat. Blir bara så jäkla arg! O det är ju inte för att vi ska lära oss vi ska skriva om den utan "bara för att". Fy fan vad irriterad jag blir!! Om hon hade kommit en månad efter vi hade lämnat in rapporten och sagt att vi skulle skriva om den, visst, okej, men inte 12 månader efteråt. Får man ens som lärare göra så? När vi lämnar in rapporten i tid borde hon kunna rätta den och lämna tillbaka rapporten inom max ett par månader?!

GRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0