Buhu

Tjo!

Gick bra och laga mat, blev helt okej gott! Efter maten har jag inte gjort så mycket, läst lite tidningar och så. Målat naglarna. Gått runt och inte haft något att göra typ.

På fredag ska jag på födelsedagsmiddag hos en kompis. Vi kommer tydligen vara 15 pers där, känner kanske tre av dem som kommer skulle jag tro. Sedan kommer det nog vara en del som jag har träffat förut men inte känner och så några som är helt nya. Läskigt! Vi ska alltså käka middag där och sen gå ut på krogen. Grejen är den att vi ska föra hemma hos henne och man ska ta med egen dricka. Visst, jag är 18 och kan köpa dricka på typ Ica men hur kul är det? Dricka massa cider och ändå inte känna av något för den är så svag. Men har ingen som kan köpa ut åt mig:( Buhu.

Sen måste jag hitta en present till henne också. Får köpa någon kräm eller smycke eller något, det älskar hon;) Men men, nu ska jag fixa kvällsfika och sen lägga mig och läsa. Sedan sova! Jag är trött! Så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0