Nördig nörd

Yo!:) Har haft en rättså slapp skoldag idag, skönt. Kom hem vid halv två och har suttit vid datan en stund och sedan tvingade min syrra mig att kolla på ett program på Svt play som handlade om hur smutsigt Östersjön är. "Vårt grisiga hav" hette programmet för er som är intresserad av hav och miljö. Ganska så intressant faktiskt måste jag erkänna (nördig som jag är)!

Har ätit ett par godisar nu på eftermiddagen fy fy och nu ska jag äta mellis. Vet inte riktigt vad jag ska äta men jag vet i alla fall att jag ska kolla på "Barnen på Luna" (också på Svt play) medans jag äter. Sedan ska jag antigen plugga, sova eller köra Wii!

Ikväll är det sista jympan också, så ska tagga till inför det genom att laga mat till mig och resten av familjen, haha! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0