Wii spel

Hej hej! Nu har vi köpt Wii spelar, kopplat in det och kört på det en hel del:D Än så länge tycker jag det är ganska kul men tror att jag kommer tröttna fort;) Det ingick tre spel, Wii sports, Wii resort och nån Wii plus fit eller något, man står på en platta och kan göra massa träningssaker. Har bara testat allt lite "ytligt" nu men får köra lite styrkeövningar imorn och se om jag tycker om det eller inte. Det som är skönt är att det är min syrra som har tjatat sig till det där spelet så jag behöver inte känna mig pressad att spela på det!

Nu ska jag kolla på Smartare än en femteklassare och sen Melodifestivalen. Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: selena

åh vad kul!

2011-05-14 @ 20:01:26
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0