Bli inte förvånad om jag dör

Jag kommer dö imorn:( Så om det blir tomt på bloggen vet ni varför i alla fall, så nu har jag förvarnat er. Ska ha muntliga natinella i Svenska B imorn, kommer vara dödligt nervös. Om jag ändå tyckte mitt tal var bra och att jag visste att jag hade gjort uppgiften rätt skulle det inte kännas lika hemskt. Men nu, när jag inte ens vet om jag har gjort uppgiften rätt?! Nä, det känns inte så värst kul att gå och ställa sig framför gruppen och framföra något som jag är osäker på om det ens når upp till G-nivå.

Har det ganska stressigt i skolan nu, och har haft det i några veckor. Värst var nog förra veckan... Men nästa vecka kommer så inte bli kul heller. Två prov som jag verkligen måste ha MVG på  för att få det i betyg, en bokredovisning, en labbrapport som ska vara inne plus någon bokjämförelse. Hjälp:(

Har sovmorgon imorgon, välförtjänt:) Sova, sova, sova. Skönt. Borde gå upp och göra läxor men det tänker jag inte göra, vill sova! Är så trött.

Ska kolla på någonting på datan kanske, men känns som jag kommer ha lite svårt att slappna av p g a allt i skolan just nu:( Blä. Tur att det är jullov snart iaf!


Kommentarer
Postat av: K

Du kommer klara det fint!! Ta det lugnt, andas ordentligt och prata långsamt!! Och om det skiter sig, så läs innantill bara. Det är det VÄRSTA som kan hända liksom :) Alla kommer sitta o va så fokuserade på vad de själva ska säga att de knappt bryr sig om eller hör vad du säger. Lycka till snäckan!

2010-12-09 @ 01:12:34
URL: http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se/
Postat av: Alexis

Har lösen nu på min blogg,

användarnamn: mjau

lösen: mjau



sprid vidare om någon undrar<3

2010-12-09 @ 16:18:14
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0