Blöööö

Kände mig lite bättre sen på kvällen så tränade, och kollade på Top Model. Har ju inte kunnat se något avsnitt förutom finalen eftersom jag tränar på måndagskvällar, väldigt synd eftersom jag tycker väldigt mycket om Top Model. Man kan ju alltid kolla på internet men det är inte samma känsla, på något sätt. Knasigt det där.

Idag har jag inga direkta planer (som vanligt). Jag borde kontakta mina vänner och fråga om dem vill hitta på något, dags för det nu lixom! Men vågar/orkar/känner inte för det. Så vet inte hur det blir :( Igår när jag skulle sova kom jag på att nu under jullovet hade jag tänkt att fundera som tusan på vad jag ska göra efter studenten och eftersom det är jullov nu måste jag ju göra det... Känns så jobbigt. Har ingen aning om vad jag vill göra. Suck på det.

Men nu ska jag gå och äta lunch så nu hinner jag inte sitta här och klaga  mer, ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Lith

Älskar topmodel! I alla fall de tidiga säsongerna :P

2010-12-28 @ 16:15:51
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0