Förkylning nästa??

Idag har jag shoppat julklappar! Har bara en julklapp kvar att köpa, känns bra:) Har inte så många att köpa som tur är, julklappsköpande är väldigt tidskrävande. Vi brukar bara fira jul hemma med farmor, en ganska lugn julafton med andra ord. Med julkakor, Kalle Anka, julmat, julklappar och en massa godis! Det är så julen ska vara. Lugn och avslappnade.

Vet ni, jag är förkyld idag:( Har varit lite snuvig av och till i flera månader men idag var det mycket värre. Ont i halsen har jag också. Jag får inte bli sjuk alltså! Det har jag verkligen inte tid för!! Förhoppningsvis blir det inte värre, för om den är som nu kan jag iaf leva med det. Men det får inte bli värre. Och ingen träning imorn för mig!
Men imorn är det vägning. Ska ha mens snart (eller borde fått den för någon dag sen snarare) så om jag väger mycket imorn är det förmodligen bara vatten som kroppen samlar på sig inför mensen! Så jag kan vara lugn trots vågen kanske visar högre siffror än förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0