Gaaaaahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu blir jag jävligt arg! Hade bestämt vad jag skulle prata om på muntliga nationella Svenska B, hade skrivit den där jävla texten man ska lämna in och allt. Sen ser jag att ett verk (bild eller text) måste vara hämtat från det där jävla texthäftet. Gissa vem som flippade ur då!! Finns ingen bild eller text som går att koppla till det jag hade tänkt och prata om! Helvetes jävla skit. Jag som kände mig lite lugn för att jag  hade kommit så långt men nu känner jag hur stressen börjar komma igen. Igen, helvetes jävla skit!!!


Kommentarer
Postat av: e.

ta vilken bild som helst bara och hitta på vad den liknar haha?

alla tolkar vi ju bilder olika.

2010-12-07 @ 22:05:35
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0